V roce 1950 pozemní Army Command dal požadavek zbrojním službám pro nové 1/4 tunové vozidlo.Výzkum a vývoj začal ten rok v Ordnance Tank – Automotive Commandu.V březnu 1951 Fordova automobilová společnost byla oslovena vývojovým kontraktem pro nové vozidlo a první modely byly dokončené v roce 1952.Schválený pro produkci na podzim 1959. Velkovýroba začalaod března 1960 ve Fordu , používajíc ocelových karoserií od Fruehauf.Výrobní kontrakt pro Willyse byl zastaven v roce 1962. a tytobyly převzaté od Kaiser Corporation v roce 1963,a vozidla byla přejmenovaná Kaiser-džíp.M151A1 byl vyprodukovaný v r. 1964 a v roce 1965 se k Fordu vrátil kontrakt na A2 –verse a byl produkovan v r 1970. AMC dostal kontrakt v roce 1971, a produkce se zastavila v roce 1985.
Vyrobeno vozů: >100 000 ks (1959-1988) |
Zdvihový objem: 2 319 cm³ | Výkon: 53 kw při 4 000 ot/min |
Spotřeba paliva: 18 l/100 km | Nejvyšší rychlost: 88 km/h | Nosnost / Hmotnost: 545kg / 1 100kg |
Délka: 3 370 mm | Výška: 1 800 mm | Šířka: 1 630 mm |
Rozvor: 2 030 mm | Rozchod: 1 230 mm | Pneu: 7,00 – 16 |